Drama-Skeç-Tiyatro-Oyun Sitesi

13 Ekim 2013 Pazar

"çeşme başı" oyunu

 "çeşme başı" oyunu..

ANA: Testiyi aldın kızım
çeşmeye vardın kızım
yıkılası çeşmede
Kimleri gördün kızım?



KIZ: Testiyi aldım ana,
çeşmeye vardım ana
yıkılası çeşmede
Mahmut'u gördüm ana.(Mahmut'a göz kırpar9

ANA: incedir belin kızım 

tatlıdır dilin kızım
akşam ağabeyin gelsinde
kırdıram belin kızın

KIZ :incedir belim ana
tatlıdır dilim ana
yüzbin ağabeyim gelse
incilmez tenim ana

ANA : ahtına bak ahtına
bak şu kızn baktığına
öyle hırsım geldiki
Alam yumruk altına

KIZ :kınayı getir ana ,
parmağını batır ana,
ben Mahmut'la anlaştım,
Muhtarı çağır ana
kınayı yakalım ana..

çok esprili bir monolog
oyun 
çeşme başında geçer.kızlarla erkekler karşılıklı çemenin yanında dururlar.
bu oyunun ardından kıza kına yakılır.erkeğe tıraş yapılır.
düğün ortamı oluşturulur,hep birlikte oynarlar.
beğenilerinize..



Okul Öncesi ve İlköğretim Öğrencileri İçin Çocuk Şarkıları

Çocuk Şarkıları, Okul Öncesi ve İlköğretim Öğrencileri İçin ANKARA TÜRKÜSÜ Ankara’nın taşına bak Gözlerimin yaşına bak Şaşkın d...