Drama-Skeç-Tiyatro-Oyun Sitesi

26 Eylül 2013 Perşembe

Hacivat ve Karagöz’ün kısa bir repliği…

Hacivat ve Karagöz’ün kısa bir repliği…

HACİVAT - Hoş geldin sevgili Karagözüm!
KARAGÖZ - Hoş bulduk kel kafalı kara üzüm!
HACİVAT - Nereden gelip, nereye gidiyorsun bakalım?
KARAGÖZ - Bir yere gittiğim yok da, oğlumla kaç saattir okuma-yazma çalıştık Biraz gezeyim dedim 
HACİVAT - Tabii iyi yaptın efendim, kafan balon olmuştur 
KARAGÖZ - Hay hay, kafam balon oldu da uçmasın diye boynuma yapıştırdım 
HACİVAT - Hemen yanlış anlama, yani uzun zaman ders çalışmaktan kafan şişmiştir 
KARAGÖZ - Kafam pişti de soğutmaya çıktım 

HACİVAT - Allah iyiliğini versin! Neyse, çalışmalar iyi gidiyor mu?
KARAGÖZ - Hem de nasıl iyi gidiyor bilemezsin Hacı Cavcav! Sen söyle de müdür benim ilkokul diplomamı hazırlasın
HACİVAT - Efendim sen hele hepsini iyi öğren de diploma işi kolay 
KARAGÖZ - Şey, okuma yazma öğrenirsem diploma başka başka ne işime yarayacak?
HACİVAT - Bak, meselâ artık mühüre lüzum kalmayacak 
KARAGÖZ - Yerine kimse bakmayacak mı?
HACİVAT - Kimin yerine Karagözüm?
KARAGÖZ - "Artık müdüre lüzum kalmayacak" dedin ya!
HACİVAT - Efendim müdür değil mühür! Hani imza yerine bastığın damga yok mu?
KARAGÖZ - Öyle söylesene köftehor!

Yazının Devamı: http://www.kunfeyekun.org/forum/esprili-komik-sozler/cok-komik-hacivat-karagoz-diyaloglari-35003/#ixzz2g0DhMYgi

Okul Öncesi ve İlköğretim Öğrencileri İçin Çocuk Şarkıları

Çocuk Şarkıları, Okul Öncesi ve İlköğretim Öğrencileri İçin ANKARA TÜRKÜSÜ Ankara’nın taşına bak Gözlerimin yaşına bak Şaşkın d...