Drama-Skeç-Tiyatro-Oyun Sitesi

13 Ekim 2013 Pazar

KÖYLÜ KIZI

KÖYLÜ KIZI



(Köylü kıyafetleri ile bir kız çocuğu sahneye çıkar. Uygun hareketlerle, şiveli bir şekilde konuşarak aşağıdaki hikayeyi anlatır.)


Bizim emmi oğlunun düğünü varmış.
Beni de çığırdılar.
Gitçem gitçem emme
Çiçekli şalvarımla çarıklarım yok ki…
Anama sordum
Anaa anaa emmi oğlumun düğünü varmiş.
E git gızım git.
E gitçem gitçem emme
Çiçekli şalvarımla çarıklarım yok ki…

Akşam olsun buban gelsin sorarız a gızım.
Akşam oldu bubam geldi
Anamı dürtükliyem dürtükliyem sörlemeyo
Anamı dürtükliyem dürtükliyem söylemeyo
Sonunda ben söyleyiverdim
Buba buba emmi oğlumun düğünü varmiş.
E git gızım git. (Kalın bir ses tonuyla)
E gitçem gitçem emme
Çiçekli şalvarımla çarıklarım yok ki…
Sabah olsun koyunlar kuzular satılsın bakarız gızım (Kalın ses tonuyla)
Sabah oldu koyunlar kuzular satıldı
Bubam bana çiçekli şalvarımla çarıklarım alıverdi
Gözel gözel giyindim yola düştüm
Gideyrum gideyrum yol bitmeyu
Gideyrum gideyrum yol bitmeyu
En sonunda emmi oğlumun düğününe vardım
Emmi oğlumun düğünümde garılar gızlar
döniy döniy oynirler
Bana da galk galk diyeler bilmeyom deyom
Bana da galk galk diyeler bilmeyom deyom
En sonunda dayanamadım kalktım
Döndüm döndüm kendimi yerde buldum.
Meğer bunların hepsi bir rüyaymış

Okul Öncesi ve İlköğretim Öğrencileri İçin Çocuk Şarkıları

Çocuk Şarkıları, Okul Öncesi ve İlköğretim Öğrencileri İçin ANKARA TÜRKÜSÜ Ankara’nın taşına bak Gözlerimin yaşına bak Şaşkın d...